user voiceお客様の声

powered by Google

ローカルガイド

2026年06月03日

ステーキは焼き方もしっかりしてて美味しい〜お店の雰囲気は楽しくアットホームな感じが好きな人には良いかも〜担当WADAで楽しく食事出来ました〜 (Translated by Google) The steak was cooked perfectly and delicious! The restaurant has a fun, homey atmosphere, which is great for people who like that kind of vibe. I had a great time dining with WADA!
予約 Reservation
Translate